Sunday, December 30, 2012

Look of the Day; Purple+Fur

Hello hotties, 
Today's ootd is what I wore to go to one of my brother's friends' birthday party. It is super cold down here in Florida so I wore a my new fur vest from BCBGeneration, paired with a white blazer from Forever 21, and combat boots. I also wore my True Religion black pants and my new Louis Vuitton scarf. I hope you guys like it :)

Olá gente bonita, 
O look de hoje é o que eu usei para ir na festinha de aniversário de uns dos amigos do meu irmão mais novo. Está super frio aqui na Florida então o tempo tava perfeito para eu usar o meu colete de pelo da BCBGeneration, com uma calça preta da True Religion, um blazer branco da Forever 21, minha scarf nova (ganhei do namorado de natal) da Louis Vuttion, e uma bota da Steve Madden. Espero que vocês gostem. :)







“The only person who can pull me down is myself, and I'm not going to let myself pull me down anymore.” ― C. JoyBell C.

BLAZER: FOREVER 21
FUR VEST: BCBGENERATION
BOOTS: STEVE MADDEN
PANTS: TRUE RELIGION
BAG: LOUIS VUITTON
SCARF: LOUIS VUITTON

By Isa Malago

4 comments:

  1. great : DDD


    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Não tinha prestado atenção que vc tinha um blog, adorei!!!
    Já tô seguindo!!
    e gostei mmuito das fotos,estão lindas!!
    beijos,
    Flávia Castanheira.

    ReplyDelete

Thank you so so much for all the comments!
They always make my day a whole lot better :)

Love,
Isa